Sunday, May 3, 2009

Lily photos from my mother-in-law...

Photos de ma belle mère...

I'm sending you a dozen lilies
Je vous envoie douze lys
For peace, hope and joy, meet your heart...
Pour que la paix, l’éspérance et la joie, remplissent votre coeur...

For remember that daily is a gift...
Pour te rappeler que chaque jour est un don...

Because I have an interest in you.
Parce que je m’intéresse À toi.
Thank you for the spark that you brought into my life
Pour te remercier pour l’éclat que tu as introduit dans ma vie...

To remember that you are a gift from heaven
Pour te rappeler que tu es un cadeau du ciel

I will be there when you need someone...
Pour me permettre d’être présente lorsque tu as besoin de quelqu’un...
To remember the sacrifices made...
Pour te rappeler les sacrifices faits...

And feel and the joy in your life everyday
Et sentir ainsi la joie dans ta vie chaque jour
For your continous kindness...
Pour ta gentillesse continue...

To remember that every day is a gift of God
Pour te rappeler que chaque jour est un cadeau de dieu

For your smile who brings joy in my world
Pour ton sourire qui apporte la joie dans mon univers
And be a precious treasures of life!
Et d’être un des précieux trésors de la vie!

I'm sending you these flowers...
Je vous envoie ces fleurs...

Because you are important to me
Parceque tu es important pour moi
Hope you have a Happy Mother's Day on next weekend.
Nous vous souhaitons une bonne fete des mère.

4 comments:

  1. A very nice and sweet gesture... A very Happy Mother's Day from me too.... Cheers! ~ bangchik

    ReplyDelete
  2. So many beautiful lilies! I just love Calla Lilies and those are gorgeous.

    ReplyDelete
  3. Thanks, and have a great time with mom!

    ReplyDelete
  4. Very nice flower pictures. The first picture that has the purple lilies, the colour is so unique to me. I love the pink hibiscus... so soft and beautiful. I hope that you would have a memorable Mother's Day.

    ReplyDelete

VueJarin© Photos - Copyright

# of Visitors / Visiteurs

Welcome Global Visitors (Bienvenue Visiteurs Internationaux)

Thanks for visiting! (Merci de votre visite!)